Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Darling | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany16.06.2007 @13:49:50 ostatnio na stronie11.06.2009 @15:23:59



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze109 posty na forum2

komentarze
~Martin64    02.08.2008 @20:07:30
Hej wiem, ze zdjecia z mojej galerii to nie Sokolka, ale obiecuje ze sie poprawie Chodz za 2 miesiace Pozdrawiam serdecznie
~gunes    22.02.2008 @22:10:55
dzięki
~swd1704    24.09.2007 @21:59:27
no i poobserwuje sobie, ok?
_______
Ona jest bardzo dobra ta koncepcja.
~swd1704    24.09.2007 @21:59:01
tak, wiem, troche przesadziłem z kolorami dzięki za ocenę. pozdrawiam
_______
Ona jest bardzo dobra ta koncepcja.
~Negative    24.09.2007 @21:38:46
masz wielki talent. oceń też mnie jakbys mogła. szczerze.
~CANDIDA    31.08.2007 @13:31:35
:-d
_______
~vi3vioor    21.08.2007 @21:46:27
dzieki za komentarz
Pozdrawiam.
~hendrixJ    21.08.2007 @18:02:54
eh dzieki
~Semideus    21.08.2007 @13:49:12
Dzięki za bardzo wysoką ocenę
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~Artishi    20.08.2007 @23:30:36
Dzięki... ^_^v
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
~surrealista    16.08.2007 @18:40:16
dziekuje, to naprawde wygladalo groznie
_______
Nie dziekuj za ocene tylko sam(a) oceniaj moje prace!
Wystawiam wylacznie prace w wersji oryginalnej, bez zadnej obrobki komputerowej, wiec nie narzekajcie ze trawa za malo zielona i ze niebo za malo niebieskie
~payo    14.08.2007 @01:08:48
jesli naprawde sa pomocne, to obiecuje ze bede pomagal;P licze na Pani uwagi apropo moich prac.
pozdrawiam
no i dobranoc
_______
zapraszam do mnie. chce poznac twoje zdanie.
~reallyenough    03.08.2007 @10:51:14
oh my darling klementajn
Dlaczego kycz???
_______
Nowe zajęcia, nowe pomysły
~Lalaith    25.07.2007 @13:46:30
hehe prosze
~olabuja14    25.07.2007 @13:36:30
dzięki
_______
I was wandering in the rain
Mask of life, feelin' insane
Swift and sudden fall from grace
Sunny days seem far away
Kremlin's shadow belittlin' me
Stalin's tomb won't let me be
On and on and on it came
"stranger in Moscow"
~gandalvik    17.06.2007 @15:44:14
Polecam sie
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt